BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 11, 2014

Cerita pd 08/08/2014

Assalamualaikum & Hai;

Skg ni aku ada ms tuk post my blog..Bkn apa, utk mghilangkn rs ngantuk..Ok, b'blk pd title aku tu..Tarikh tu adalah tarikh open hse my fren at Kepayan Ridge..Kiranya, kwn aku tu dia punya abg is my EX-bf, & kwn aku ni sm adik bradik lain mmg kenal suda. d ckp rapat, xla rapat, tp klu b'cite tune masukkk..Heheheh..Kwn aku invite open hsenya tu trus aku bfikir..hurm..mesti dia(EX-bf) ni..Dah la kami xb'contact da gara2 mjaga ati gfnya...Aduina..xslh ba klu bterus trang apa korang buat..Asal tau batas2nya sbg pasangan kapel..

Bila smpi ja sn, mmg da agak da..dia ada d sn..Nmpk ja dia, aku xnmpk dia kunun...trus aku cri kwn aku tu..iaitu adiknya. Smpi ja d pintu tu trus dia pggl aku..Ok..be profesional,,Buat hal tu xda yg b'laku..Mls mau fikir..remeh temeh, bkn matang begitu..Layan hal tu yg xda faedah..Buang ms aku ja..Suda begitu, trus dia duk sblh aku sm adik2 aku..b'cite kosong la kami..smbil2 siblingsnya & siblings aku sindir2 skit psl tutttt...Hahahaha...xbole sebut..sbb, c tutttt bc blog aku k..I know that..Lucu..xyah la bc blog aku tmbh sakit ati o...Bkn blog ja malah Instagram aku pun mau selongkar..ada EMAS mgkn d insta aku..Hahahah...KESIAN...Tp bila dia cite psl dia sm gfnya tu..aku iyakn..my siblings pun bole ckp "Detektif Conan" lak itu gurl...:p

Hurm..so far ok la..mls mau fikir tu...bgs aku fikir diri aku & future..Ok, smbung lg the next blog..cawwww

0 comments: