BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 17, 2016

My E-Day 29.05.2016

Assalamualaikum & Good Morning;

Dah masuk bln Ramadhan da..Sori, lewat update my blog..So, long busy...heheheh..ntah..ngam ka tu my english..Okay, berbalik for my title. My E-Day..Alhamdulillah..berjln ngan lancar..Seblum tu mmg mcm2 suda aku fikir..aku takut ada hal terjd yg kita x jangka..Masanya da tiba, alhamdulillah...akhirnya aku menjd tunang org. Bila aku terfikir, btul ka aku bertunang? Yela, dlu2 xpenah terfikir nk bertunang ni. Sejak aku kenali seorg jejaka ni bernama Huzaidi, aku rs tenang bila bersmnya..Rs tidak takut utk kuar bersmnya..Kenali dia slama 4bln aku rs cukup suda kenali dia. Mn x nya, tiap2 weekend kami kuar..Kluar pn just p tgk wyg & mkn2..Pastu lepak2..dating2..heheheh..ms kami kuar pn ari Ahad, sbb masing2 ari Sabtu kerja. So, aku rs cukup2 sgt kenali dia. Dlm ms yg sm parents kami pn tgk kami tlalu rapat da..mcm xbole berpisah. So, drg cadangan kami bertunang utk mengelak org ckp yg bukan2. So, kami berdua pn stuju.

Bertarikh 29.05.2016 kami memilih tarikh tu, xda istimewa jg tu tarikh, memandangkan terkena cuti skola & cuti umum bg Negeri Sabah iaitu Pesta Keamatan. So, kedua2 family bole jg jemput family jauh yg ingin dtg. Hehehehe..Klu ingat blk semasa bertunang tu.. Ya Allah..xpenah aku rs sebegitu.. Punya rs dup dap dup dap seblum slama semggu tu. Ada sj aku fikir tu..Sehari seblum lg la sandi, tido hanya 4jam!!! Na..esoknya tu mata panda ya..Astagaaaa...pastu beberapa jam lg mau berlangsung tu bertunang, aku ckp sm jam dinding tu..bole ka ko putar utk kemarinnya tu...pastu nyanyi teriak2 la..muka pn nmpk sgt nervous..Sehinggakan kazen aku suh relaxxxx ja..Xjg dpt relax..tgk wajah aku pn bole tau ba..Smpikn tukang mekap aku pn tegur..astagaaa dikkkk, mukamu tu ba..muka stresss...hhahahaahaha..Slesai mekap,tggu bakal tunang dtg..d janjikan after solat Zohor kira2 jm1pm..Tgk xmuncul2, my parents pun risau..sbb org ramai da dtg..tp bakal tunang lum dtg..Aku kol, otw da lak..Sesudah tu aku try nk kuar, skali suda dtg keluarga bakal tunang. 5minit begitu aku kena pggl ke dpn tuk sarung cincin. Na..d situ aku tmbh lg dup dap dup dap..Jln cpt p pelamin tuk sarung cincin, sehggakn kazen aku ckp, pelan2 nong langkah tu jgn laju sgt..Hahaha..trus mama aku ckp, kebiasa dia ni bersukan, tu la langkah dia besar tu..hahahahah..Time sarung cincin, ya Allah, dup dap dup dap makin kencang..Sesudah tu baru la lega, & tunang aku pn masuk. Ya Allah, bila tunang aku tu masuk, aku berkata dlm ati, btul ka aku bertunang ni..Ini ka tunang aku..hahahah..Alhamdulillah...dia adalah Tunang aku..Thanks abg, menerima syg seadanya...Luv u En.Tunang..

0 comments: